Вие сте тук
Начало > Иновации - Технологии > Какво налага SEO инспекция на сайт преди неговото оптмизиране

Какво налага SEO инспекция на сайт преди неговото оптмизиране

оптимизиране

Идентифицирането на проблемите, които съпровождат работата на един сайт е сред главните задачи, с които SEO специалистите стартират. Този изключително важен процес е известен още като seo одит и неговата роля е да извърши цялостен анализ на структурата и съдържанието на уеб сайта преди да бъде взето решение относно това оптимизацията, която ще направена да може максимално ефективно да отговори на алгоритмите, които търсачките налагат и непрекъснато усъвършенстват. Съгласете се, че проблемите, които има сайта няма как да не повлияят на работата на специалистите и с оглед на това тя да даде положителни резултати се налага провеждането на детайлизирани seo одити. Процесите, които са свързани с анализа се отнасят до откриване на слабости, недостатъци, грешки и всякакви проблеми, които повлияват работата на един сайт и не му позволяват той да бъде достатъчно видим за таргетирана аудитория. Ето я причината преди фактическата оптимизация на търсачки да извърши seo одит.

Какво включва SEO одита

Рапорта, който правят специалистите е насочен в няколко направления, чиято полза е да се намери адекватно и ефективно решение, което да подпомогне изявяването и позиционирането на сайта в позиция, която да бъде много по-видима от текущото му местоположение в търсещите машини. Задължителни са:

SEO одит
  • Установяване на слабите и силните страни;
  • Какви са текущите грешки на сайта;
  • Как могат да бъдат разрешени проблемите;
  • Какви са възможностите за развитие.

Отговорите се търсят както с помощта на софтуерни продукти така и ръчно. Комбинирането на методите от анализаторите идва да покаже неговия опит и възможности за корекцията на грешките с цел популяризиране на сайта и разбира се, увеличаването на продажбите и трафика към платформата.

Кои са видовете одит, прилагани от SEO анализаторите

За онези от вас, които се интересуват от оптимизация на търсачки, техники и способи за ефективното утвърждаване на сайтовете видовете одит са известни. Но неща за останалата част от нашата аудитория да ги изброим, тъй като те са основен инструмент, който дава пълна информация за моментното състояние на анализирания сайт:

  • Юзабилити одит – лесен ли е, възприемчив ли е, функционален ли е сайта за потребителите и дали отварянето от всички браузъри е лесно и достъпно;
  • Технически одит – качество, оформление, правилно приложени скриптове, достатъчно бързо ли зареждат страниците;
  • Анализ – линкове, индексирани страници, препратки, методанни и други имащи отношение към подробно информиране за състоянието на сайта;
  • Ревизиране на входящите връзки – има ли лоши връзки, има препоръки и сигнали и т.нат.

Доста сложно звучи за човек, който знае, че сайта му има нужда от seo одити и оптимизация, но идея си няма как да го постигне. Затова са анализаторите и специалистите, които са посветили своите умения и компетентности на това да проведат тест и да популяризират сайта ви там, където ще бъде максимално видим от по-голяма аудитория.

Top