Вие сте тук
Начало > Иновации - Финанси > Имате ли нужда от експерти за да регистрирате търговска марка?

Имате ли нужда от експерти за да регистрирате търговска марка?

бизнес

В случай, че обмисляте да защитите бизнеса си и да го популяризирате то сте попаднали на правилното място, защото в днешната тема ще ви представим експерти на тема търговска марка. Консултантските услуги в тази сфера наистина са от съществено значение за предприемачите, тъй като те могат да ви осигурят наистина добър подход и професионални съвети относно създаването на един по-иновативен, ефективен и благоприятен подход за осъществяването на вашите търговски намерения. Кога и защо възниква необходимостта от регистриране на търговска марка предстои да споделим в днешната тема.

Каква е ролята на консултантите?

Навярно си мислите, че не се изискват кой знае какви умения, опит и квалификация за да се попълни бланка и да се подаде в патентното ведомство. Но на практика има редица обстоятелства, които са определящи за реализирането на проектите ви и от това реално възниква потребността от използване на консултантски услуги. Спецификата на темата се конкретизира с изпълнението на доста задачи като една от тях е свързана с анализ, оценка, проучване за съществуващи други подобни или аналогични марки.

Работата на специалистите се състои в това да:

  • Консултират;
  • Посъветват;
  • Издадат предписание за избор на бранд, лого и т.нат.;
  • Да проведат необходимата проверка за допустимост, която е с формален характер;
  • Да ви запознаят с изискуемите процедури за регистрирането на търговски марки;
  • Да ви представляват пред институции;
  • Да ви защитят при нарушаването на правата ви по отношение на възникване на съдебен спор и други.

Определено има смисъл от това да се възползвате от такива услуги, тъй като смисъла на регистрирането на марка е в това да утвърдите позициите си на пазара и да бъдете разпознаваеми в сферата на определена категория стоки, продукти или услуги.

Спазване на изискванията

марка

Едва ли сте наясно с това какви са изискванията на Патентното ведомство за регистриране на търговска марка. Не е и необходимо да сте наясно с всичко разбира се. Затова има експерти, които в детайли са запознати с процедурата и могат да ви съдействат по всички въпроси, които са свързани с предоставянето на пълен пакет от възможности, от които да се възползвате.

Изискванията, които се отнасят до регистриране на търговска марка са:

  • Извършване на анализ и проучване за допустимост;
  • Попълване на заявка за регистриране с всички  необходими реквизити;
  • Изчакване на тримесечен срок за подаване на възражения от заинтересовани лица;
  • Публикуване на новата търговска марка;
  • Получаване на разрешение за използване и управление на бранда.

На практика няколко елементарни стъпки, но пък изискващи доста време както и компетентност да бъдат проведени така, че наистина предприемачите да могат да оперират с тях по начин, който е наистина финансово благоприятен за тях. Обикновено при липса на аргументи и опозиция за отхвърляне на заявката самото разрешение за регистрация се издава в рамките на 6 месечен срок от датата на подаване на заявлението.

Какви облаги ви носи регистрирането на марка?

Най-важно е да бъдете сигурни в ползите, които ще извлечете от това да бъде регистриран фирмен бранд. Главното, което ще отчете като привилегии са

  • Разпознаваемост от клиентите;
  • Утвърждаване на марката;
  • Защита на продуктите ви, носещи бранда;
  • Възможност за използване на марката с рекламна цел;
  • Управление съобразно това какви финансови дивиденти желаете да извлечете и други.

Да, плащате годишен абонамент за поддържане на марката в период от 10 години, но при правилно управление можете да разчитате на много добра възвръщаемост на вложените средства така, че да развивате стабилен бизнес. Перспективите, които стоят пред вас не са малко и затова се доверете на експерти, които имат опита и ще ви консултират така, че да останете повече от удовлетворени от крайния резултат в следствие на регистрацията.

Top